Всесвітній День здоров'я

Всесвітній День здоров'я почали відзначати 7 квітня з 1950 року. Ця дата збігається з виникненням Всесвітньої організації охорони здоров'я під егідою ООН.
Вже майже 70 років щорічно у цей день проводяться масові акції для підтримки людей з проблемами зі здоров'ям.
Щорічно Геренальный секретар ООН звертається до світової спільноти з проханням ретельніше стежити за своїм організмом. Крім того, фахівці в різних областях медицини організовують різні заходи про освіті в сфері охорони здоров'я.
Головна мета свята – розповісти людям про проблеми, пов'язані зі здоров'ям. Корисна інформація у сфері медицини часто може врятувати життя людині. Завдяки освіті медики намагаються знизити поширення інфекцій і попередити можливість заражень.
Завдяки ВООЗ створюються проекти між країнами та наукові центри, фахівці займаються розробкою нових ліків. За кілька років вийшло досягти дивовижних результатів.
Психологічна служба школи також провела  заходи до Всесвітнього Дня здоров'я. Учні 5 та 6 класу взяли участь у настільній грі «Крок за кроком».





 Настільна гра «Крок за кроком» розроблена Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» за підтримки Представництва дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Гра сприяє набуттю учасниками певного комплексу знань та формування у них навичок відповідальної поведінки щодо власного здоров я, зокрема, прийняттю виважених рішень, усвідомленню проблем ВІЛ/ СНІД, та інших наслідків ризикованої поведінки, виробленню власного ставлення до широкого кола питань, пов’язаних із здоровим способом життя.
Гра проводилась у формі лото, учасники відповідали на запитання, які випадали у  картках 5 типів:  жовті – значення  загальнолюдських цінностей у житті людини, здоров’я – як цінність, зелені – гігієна як основа здорового способу життя людини, сині – особливості наркозалежнос поведінки, рожеві – статеве та репродуктивне здоров я,  червоні – основи профілактики ВІЛ/СНІДу.

Учні 3 класу взяли участь у грі - квесті «Здоров’я –дорожче золота» метою якого було сформувати у дітей поняття про  життя як  найбільшої цінності,  про здоров’я – як  найважливішу умову щасливого життя. Закріпи в  учнів поняття щодо здорового способу життя, довести пріоритети здоров’я серед інших цінностей людини та негативний вплив шкідливих звичок на самопочуття дитини; формувати  в учнів  прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей та орієнтації на здоровий спосіб життя; розвивати товариські здібності, вдосконалювати навики роботи в групах. Під час квесту діти пройшли станції «Здоров'ятко», «Спортивну», «Загадкову», «Кросвордну», «Літературну» та отримали море позитивних емоцій та корисних знань.




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Практикум стійкості