Всесвітній день здоров'я

Всесвітній день здоров’я щорічно відзначається 7 квітня. Традиція проводити в цей день заходи, присвячені проблемам збереження здоров’я та профілактики захворювань, приурочена дню створення у 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), на яку покладено вирішення міжнародних проблем, пов’язаних з охороною здоров’я населення планети.


В цей день психологом Сілівоненко К. О. проведено тренінгове заняття "Здоровим бути модно" з учнями 6 класу, спрямовані на привернення уваги до проблем  здоров’я та необхідності профілактики здорового способу життя та виховання турботливого ставлення до особистого здоров’я.


Під час заходу проведено калейдоскоп корисних порад: "Культура здоров’я", вправу"Я – моє здоров’я – моє життя" та бесіду "Як наші емоції впливають на наше здоров'я", присутні із задоволенням виконували різні інтерактивні вправи та обговорювали важливі для себе проблеми.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Практикум стійкості