Психологічна
гра «Зачароване серце»
У другому та третьму класі було проведено цікаву і, безперечно, дуже корисну
психологічну гру «Зачароване серце». У розпал навчального дня вчитель
раптом не прийшов до класу на черговий урок. Учням принесли листа в якому дітям повідомили, що Снігова королева зачарувала і
перетворила його на людину з крижаним серцем.
«Ваш
учитель зачарований. Щоб його звільнити від чар, вам треба вирушити в Чарівну
країну й пройти через суворі випробування. Якщо ви зумієте подолати їх, то ваш
учитель зможе до вас повернутися. Мешканці чарівної країни будуть вашими
помічниками».
У Чарівну країну діти змогли потрапити за допомогою чарівних
простирадл. Спочатку всі ставали на одне чарівне простирадло, потім помічники подавали інше, і діти повинні були його покласти так, щоб якнайшвидше
потрапити до Чарівної країни . Але перебратися на
ньому варто було без втрат, тобто, всім повинно вистачити місця на
простирадлі. Таким чином, учні просуватися доти, поки не дійшли до
Чарівної країни. Якщо хто-небудь із них порушив цю умову, то ми всі повертаємося назад до класу й починаємо спочатку.
Якою буває людина з крижаним
серцем, дітям довелося побачити й відчути. Клас здолав усі випробування,
і серце вчителя було врятоване. Запропоновані класу завдання були
спрямовано на уміння дітей домовлятися один з одним, а це буває дуже
непросто...
Діти успішно подолали кожне випробування, «серце» вчителя
поступово звільнилося від чар, і одночасно відбулися зміни в його поведінці. І
коли всі випробування позаду, вчитель врятований, до нього повернулися людські
якості, наступає справжня радість для дітей. Недарма стільки працювали!
Виявляється, разом вони можуть все подолати. Гра дала можливість побачити
взаємини у класі, уміння дітей обговорювати й вирішувати поставлені завдання,
дозволили виділити статус дітей у групі, учнів, готових брати на себе
функції організатора, способи вирішення конфліктних ситуацій, і, звичайно ж,
загальну атмосферу класу й емоційні взаємини як у групі, так і з педагогом. У
ході гри виявляються як індивідуальні особливості дітей, так і особливості
класу.
Комментарии
Отправить комментарий