Психологічна гра «Зачароване серце»
У другому та третьму класі було проведено цікаву і, безперечно, дуже корисну психологічну гру «Зачароване серце».  У розпал навчального дня вчитель раптом не прийшов до класу на черговий урок. Учням принесли листа в якому дітям повідомили, що Снігова королева зачарувала і перетворила його на людину з крижаним серцем. 

«Ваш учитель зачарований. Щоб його звільнити від чар, вам треба вирушити в Чарівну країну й пройти через суворі випробування. Якщо ви зумієте подолати їх, то ваш учитель зможе до вас повернутися. Мешканці чарівної країни будуть вашими помічниками».





 У Чарівну країну діти змогли потрапити за допомогою чарівних простирадл. Спочатку всі  ставали на одне чарівне простирадло, потім помічники подавали інше, і діти повинні були його покласти так, щоб якнайшвидше потрапити до Чарівної країни . Але перебратися на ньому варто було без втрат, тобто, всім повинно вистачити місця на простирадлі. Таким чином, учні просуватися доти, поки не дійшли до Чарівної країни.  Якщо хто-небудь із них порушив цю умову, то ми всі повертаємося назад до класу й починаємо спочатку.

Якою буває людина з крижаним серцем, дітям довелося побачити й відчути. Клас здолав усі випробування, і  серце вчителя було врятоване. Запропоновані класу завдання були спрямовано на уміння дітей домовлятися один з одним, а це буває дуже непросто... 



Діти успішно подолали кожне випробування, «серце» вчителя поступово звільнилося від чар, і одночасно відбулися зміни в його поведінці. І коли всі випробування позаду, вчитель врятований, до нього повернулися людські якості, наступає справжня радість для дітей. Недарма стільки працювали! Виявляється, разом вони можуть все подолати. Гра дала можливість побачити взаємини у класі, уміння дітей обговорювати й вирішувати поставлені завдання,  дозволили виділити статус дітей у групі, учнів, готових брати на себе функції організатора, способи вирішення конфліктних ситуацій, і, звичайно ж, загальну атмосферу класу й емоційні взаємини як у групі, так і з педагогом. У ході гри виявляються як індивідуальні особливості дітей, так і особливості класу.






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Практикум стійкості