Техніка "Моє ім`я"
(модифікація Л.Стреж)


Ми знаємо, що ім'я має величезне значення в житті людини. Але яке? Ім'я - це своєрідна відповідь на питання "який я?" і головне "хто я?". Запитайте у  дитини: "Хто ти?" - І він, швидше за все, відповість: "я - хлопчик", або "я - Коля". Майбутнє життя кожної людини в основному визначає її стать, але і його ім'я в цьому процесі має не останнє значення. Воно дозволяє дитині психологічно сприймати себе як особистість, що є важливим фактором розвитку. Тому ще наші предки відводили особливу роль імені в житті людини. 

Метою нашого заняття був розвиток самосприйняття, власної значущості, усвідомлення своєї ідентичності, особистісної багатогранності і значущості в процесі творчої експресії.

Робота з тістом надає дитині необмежені творчі можливості. Дана техніка допомогає краще охарактеризувати ставлення дитини до себе, розкрити її внутрішні переживання щодо прийняття себе, спрямовує на підняття самооцінки.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Практикум стійкості