Терапевтична казка

🧞‍♂️СКЛАДАЄМО ТЕРАПЕВТИЧНУ КАЗКУ РАЗОМ🧞‍♂️
🧚‍♀️"Жив- був собі супергерой..."🧙
Дуже важливо зараз підтримати діток, вселити їм віру в краще. В цьому гарно допомагає арт-терапія, в даному випадку казка. Ось як ми з дітками складали...
"Жила-була (жив-був) собі хлопчик (дівчинка) на ім'я (дитинка називає своє ім'я, вона головний герой цієї казочки). Ходив (ла) собі в садочок (до школи), гралася(вчила уроки) і навіть не підозрював (ла), що має чарівні супер-сили. Вони проявилися тоді,  коли стало трішки страшно і неспокійно. Наш (а) (ім'я) раптом відчула за спиною невидимі красиві крила (запитайте у діток якого вони кольору, розміру, на чиї крила схожі.  Дайте власний приклад (у мене за спиною рожеві  величезні крила, як у фламінго, вони можуть сховати від небезпеки і сиплють райдужними блискітками). Ці крила можуть сховати від усього поганого. А ще наш супергерой (ім'я) відчув цікаву суперздібність ( запитуємо: яку? Наприклад: може ставати невидимим, телепортуватись, кидатися вогняними кулями). Запитайте у дитинки, коли цю суперздібність можна використати. А ще  наш супергерой (ім'я, якщо заняття групове,  то кожен називає своє ім'я по черзі) зрозумів, що має цілющі обійми (запитуємо у дитини, кого вона хоче обійняти і наголошуємо, що якщо хтось з рідних далеко, то вона може зробити це подумки).
А ще класним інструментом у арсеналі нашого супергероя стали його мрії (запитуємо про що мріє дитина), які обов'язково здійсняться. 
Наш(а) (ім'я) ще раз подивилась на свої крила, відчула свою супездібність, обійняла усіх своїх близьких і замріяла, щоб в нашій країні був мир,  адже добро завжди перемагає зло.
І потім кожен супергерой малює себе з крилами і суперздібностями, використовуючи олівці чи фломастери.

П.С. Нехай кожен з нас відчуває свої супер-сили зараз, а наші дітки будуть щасливими.  Слава Україні!
Автор Руслана Присяжнюк

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Практикум стійкості