Засідання дебатного клубу

 «Активна діяльність старшокласників в учнівському самоврядуванні школи сприяє розвитку лідерського потенціалу»


Відбулося онлайн засідання дебатний клубу "Релакс".  Учні змагалися за двома форматами:  дебати Карла Поппера та Всесвітній формат шкільних дебатів. 

Учнівське самоврядування –  добровільна дитяча демократична позапартійна організація сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони здоров’я, культурного та фізичного виховання, згуртованості шкільного колективу, формування у всіх учнів свідомого та відповідального ставлення до своїх прав та обов’язків, що є невід’ємною частиною системи управління школою. Учнівське самоврядування є універсальною формою активності учнів, яку можна з однаковим успіхом вважати як засобом життя учнівського колективу, так і прикладом творчої самореалізації особистості. Самоврядування забезпечує участь учнів у різноплановій, різноманітній та глибоко змістовній роботі навчального закладу, притягує їх до управління справами колективу, допомагає зрозуміти свої права та обов’язки, формує почуття керівника спочатку у класі, а потім у школі, місті, державі. Учнівське самоврядування – це не наглядова структура, а спосіб організації життя колективу.

Учні виділили такі позитивні сторони самоврядування в гімназії:

  • -виявлення та підтримка лідерів молодіжного руху;
  • -формування навичок самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді;
  • -привернення уваги широких кіл громадськості до проблем молоді у вільний від навчання час;
  • -розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригіналь­ності, готовності до виправданого ризику, а також розширення кругозору;
  • -затвердження здорового способу життя;
  • -формування норм культури поведінки і спілкування, -розвиток вміння вести дискусію, висловлювати свою думку;
  • об’єднання старшокласників для добрих, корисних, цікавих справ;
  • -пошук нових нетрадиційних, цікавих форм роботи з учнями.

 

За підсумками дебатів всі усі учасники були нагороджені, а спікер  дебатів Харицька Ліза виборола звання «Кращий спікер».



 


Проєкт реалізується за фінансової підтримки програми "Активні громадяни" від Британської ради та адміністрування ГО "Лабораторія Ініціативної Молоді".


















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Практикум стійкості